Thursday, July 5, 2012

Pleaseee....

Posted by yana_wee at 10:29 PM
Reactions: 
1 comments
awak....
layan saya mcam kawan awak yang lain...
boleh tak...
awak...
jangan buat saya perasan...
boleh tak...
saya...
rasa takut...
takut kalau suka awak...
saya...
tak boleh suka awak...
saya...
 tak nak suka awak..
tapi...
aku pun salah jugak..
layan dia....
macam seorang yang istimewa...

hrmmmm...
macam nie lah...
selagi awak tak ada seseorang yang istimewa...
selagi tu saya akan "care" kat awak...
dan apabila...
awak dah ada seseorang yang istimewa...
saya doakan awak bahagia owkey?..

lagipun...
kita tak pernah kenal pun...
takkan saya nak syok sendiri kot...
kan..kan..
ahahaha...
semoga Allah temukan awak...
dengan seseorang yang istimewa...
dalam hidup awak...
yang buat awak gembira dan bahagia...
yang merupakan sebahagian tulang rusuk kanan awak?..
awak jangan lupa saya taw...
janji??
:(
tounching sat...
huhuhu...
dan awk...
doakan saya jugak taw...
(^_^)

this one for you...

....bulat muka makcik sekarang...
...huhuhu...

bye june 2012....

Posted by yana_wee at 10:04 PM
Reactions: 
0 comments



.....(^_^).....
.....ada lagi tempat yang kami pergi...
....atas sebab yang tak dapat dielakkan...
...so...
..no picture...

 

dear dede... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review