Thursday, April 19, 2012

dikala hujan...

Posted by yana_wee at 7:36 PM
Reactions: 
0 comments

Assalamualaikum....

kadang-kadang rasa rindu sangat....
nak dengar orang panggil saya...
"dewi..."
"dewiyana...."
rindu sangat....

tapi kat office...
orang panggil yana...
sama je..
dewi ke yana...
still orang sama...

cuma bezanya....
manusia nie cuba untuk berubah...
berubah untuk diri sendiri menjadi lebih positif...
harap-harap macam itulah...

setiap manusia pernah melakukan kesilapan...
dan aku tak terkecuali...
tapi masih tak terlambat untuk perubahan itu...
dan tiada siapa berhak nilai seseorang itu melalui kesilapan yang lalu..
asalkan dia cuba untuk berubah...
betul tak?..
aku pun akan terima seandainya seseorang tu berubah lagi baik...
tak perlu hukum dia atas silap yang lalu...
yang penting dia dah menyesal dan taubat...
Sedangkan Allah terima...
kenapa kita sebagai hamba dan umat biasa...
masih lagi nak mengeji atau hina seseorang atas silap yang lalu orang tu...
aku pun cuba untuk mengelakkan daripada melakukan benda tu...

tak kisahlah...
walaupun orang pandang lain macam...
tapi aku tahu apa yang aku buat itu tak salah...
yang penting ikhlas....
aku tak tahu kenapa...
bagi aku ikhlas tu lagi penting daripada realistik kot...

sekarang nie malas dah nak tahu pasal orang lain...
aku tahu aku buat hal sendiri...
lagi bagus kot...

positive thinking is better...
to make your life less stress...
and happy...
happy...!
happy...!

i care of you...because i love you...
every one....
masih boleh tersenyum disini sambil mencari kekuatan....
;p

....hujan menyebabkan diri mula merepek...
...sebab dah lama tak mkn kerepek kot...
...sambil muhasabah diri...
...merindui keluarga yang jauh...
...terasa semakin jauh daripada mereka...
...maksud aku sepupuku...
...sangat mencemburui mereka disana...
....mulai hangat mata ini...
seperti mahu hujan...
...tapi diseka...
...malu kawan nampak...



Sunday, April 1, 2012

MArCh2o12...

Posted by yana_wee at 1:04 AM
Reactions: 
0 comments


luv u'll fwenzzzzz.....!!

Posted by yana_wee at 12:54 AM
Reactions: 
0 comments
thank you for the wishes...
and luv you'll my family n fwenz...
mwaxh!!
(;
....23 sudah...
...huwaaa...
...masih mengejar cita-cita..
 

dear dede... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review