Monday, March 26, 2012

Jason Mraz - I Won't Give Up (Lyric Video)

Posted by yana_wee at 10:13 PM
Reactions: 
0 comments


.....love this song...
;p

Sunday, March 25, 2012

Posted by yana_wee at 10:55 PM
Reactions: 
0 comments
seriusly...
aku tak tahu...
kenapa aku blank+blur lately nie...
something wrong......
hahahahaha.....
rasa lain macamlah sekarang nie...
apakah....
apakah...
apakah...
la...la...la..
haish...




....ada tak sesape yang nak bagi program yang tak membosankan...
...let me know...
:(

Tuesday, March 6, 2012

roda hidup....

Posted by yana_wee at 9:25 PM
Reactions: 
0 comments
orang yang ada disekeliling nie....
saya sayang sangat-sangat kat korang...
saya cuma nak berada ditempat yang bila saya buat satu benda tu...
saya rasa bahagia...tenang...gembira...

jujur saya katakan...
saya tak ada sesiapa pun disini...
korang pun paham kat manakan...
saya memang tak kuat...
saya memang mudah lemah semangat....
itu mak saya cakap....
sebab tu bila ada masalah...
mak saya tak pernah cerita pada saya...
dia sendiri takut saya jadi lemah...

tapi saya tau saya kena kuat disini...
tak boleh sedih-sedih...
kalau saya bagitau mak saya...
"dewi nak balik jb...xmo dok sini lagi"
"dewi takut"...
mesti dia pun menangis....

so saya nak cerita pada siapa...
apa yang saya rasa sekarang nie??...
hanya mampu tersenyum diluar...
sedangkan didalam hati meraung-meraung...
ingin pelukan dari seseorang...
yang aku rasa ikhlas menjadi kawan aku....
dan sayang aku sebenar-benarnya??....

aku pun tak tahu...
siapa yang betul...
siapa yang salah...
dah pening kepala...
dah serabut....

cuma mampu berdoa setiap hari...
mintak dikuatkan semangat aku...
aku tak nak duduk kat sini sorang-sorang....
aku takot...
paham tak?...

....bonda cakap...
kalau kita ikhlas kawan dengan seseorag...
insyAllah...
orang yang kawan dengan kita pun ikhlas...
..walaupun terasa ingin pergi jauh...
...tapi kena redha..
peace!! no more budak manja lagi...
yelah sangat...
yana sayang akak taw...
walaupun macam-macam yana dengar...
tapi yana tak tahu yana tetap sayang akak...
suka akak...
semua orang kat opis tu yana angap macam akak yana..
yana tak suka orang yang yana angap akak yana...
rasa sedih...
yana mintak maap akak...

 

dear dede... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review