Thursday, January 26, 2012

Nur Ain....!

Posted by yana_wee at 10:40 AM
Reactions: 
0 comments
Assalamualaikum...
hihihi...
ku seru namamu wahai cik aien...
atas sebab...
today is your day..
heee...geli jek...
Happy birthday sayang...
miss u...miss u....
awak tetap kawan saya dunia akhirat...
walaupun saya suka kacau awak kan...
hiks..




bila awak nak dating dengan saya lagi?..
nie kali terakhir taw awak dating dengan saya...
benci la awak nie cik aien....
huhuhu...
kalau ada rezeki lebih saya bagi awak hadiah hek...
terima kasih taw jadi kawan dan sahabat saya...
terima kasih...
tu je saya mampu cakap...



jangan asyik nak gaduh je dengan makcik raymah tu taw...
jaga kawan-kawan awak kat sintok tu baik2..
awak kan kakak...
hihihi...




Wednesday, January 25, 2012

Di Atas Satu Cinta....

Posted by yana_wee at 10:29 PM
Reactions: 
0 comments


Cinta yang dibina bukan cinta kosong...
tetapi cinta yang punya pengertian yang luhur...
dan hanya dapat dirasakan dengan jiwa yang bersih...
yang sentiasa mencari Tuhan....

"Ya Allah jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang...
yang melabuhkan cintanya pada-Mu,
agar bertambah kekuatanku untuk menyintai-Mu..."

"Ar-Rahman, jika aku jatuh hati pada seseorang...
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang...
yang hatinya tertaut kepada-Mu...
agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu..."

"Ya Rabbana,jika aku jatuh hati...
jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hati-Mu.."

one day...harap-harap dapat tercapai...
amin...
Selamat bertunag pada kawan saya...
cik fida dan hairul...
minta maaf tak dapat pergi...
saya sentiasa doakan awak berdua...

Wednesday, January 18, 2012

Munajat Cinta....

Posted by yana_wee at 2:34 PM
Reactions: 
0 comments



Malam ini ku sendiri...
tak ada yang menemani...
seperti malam-malam...
yang sudah-sudah...

Hati ini selalu sepi...
tak ada yang menghiasi...
seperti cinta ini...
yang selalu pupus...

Tuhan kirimkanlah aku...
kekasih yang baik hati...
yang mencintai aku...
apa adanya...

Mawar ini semakin layu...
tak ada yang memiliki...
seperti aku ini...
semakin pupus...


hujan rintik-rintik...
angin sepoi-sepoi...
apa dalam baju...
sekuntum bunga cina...

Tidak dihargai.....

Posted by yana_wee at 2:11 PM
Reactions: 
0 comments





Sedih...



bila apa yang dibuat...



tidak dihargai oleh mereka...


yang kita sayang....



....kiciwegiler...


Monday, January 9, 2012

To-do-List January 2012...

Posted by yana_wee at 11:40 AM
Reactions: 
0 comments


orang sibuk buat benda lain...
aku sibuk buat list...
bagus...hihihi....

Thursday, January 5, 2012

sedapnya aiskrim n chocolate....

Posted by yana_wee at 10:52 PM
Reactions: 
0 comments
Assalamualaikum....
Apabila angin yang tidak baik pada waktu pagi....
berubah menjadi lebih baik...
disebabkan chocolate and ice cream....
Time ceh kat kak wani..
bagi chocolate...suka sgt!


and thanks to beruk-beruk kat opis.....
belanja mcFlurry....
walaupun jahat ada lar baiknya jugak....
dah...tak boleh nak puji lebih...
nanti perasan!



haaaa...
lagi satu....
congrats to kak wani saya jugak...
bakal jadi ibu....
wink..wink...
(@_@)...
jadi diri yerk!



sedang tengok azira membuta..
hihihi...
(sumber gambar:pak cik yahoo)

Wednesday, January 4, 2012

Malas...

Posted by yana_wee at 9:31 PM
Reactions: 
0 comments
Bila mata sudah berat....
segala benda yang ingin dilakukan...
menjadi malas....
dan badan yang sihat menjadi lemah...
angin yang baik turut terkena tempias menjadi taufan


mandy court....
masih mampu menekan papan kekunci..
 

dear dede... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review