Thursday, December 30, 2010

Posted by yana_wee at 6:02 PM
Reactions: 
0 comments
KECEWA LAGI....

dup...dup..dup...

Posted by yana_wee at 8:14 AM
Reactions: 
0 comments


BERMULALAH SEBUAH KISAH....
ANTARA SAYA...
DAN AWAK...

Tuesday, December 28, 2010

Terima Kasih Cinta by Afgan

Posted by yana_wee at 10:21 PM
Reactions: 
0 comments


salam...
kat sini...sy nk ucapkan terima kasih pd family...n frenz...
yg always support aku sy yg lemah nie...tahun 2010...dah byk bende yg sy lalui...
suka duka...sedih..gembira...semua yer sy lalui dgn diorg....skrg nie...diowg la hidup sy...
sy syg sgt2 kat diowg...even sy tau...skrg masing2 ada life sendiri...sy tetap syg diowg...
kadang2 terasa macam sy ngn family sendiri semakin jauh...ngan kawan2 pown jarang jumpe skrg...sy tetap syg kamu semua...mcm tak caye kan dulu sy baik ngn auntie sy yg sorg nie..tp since sy keje kl...dier tak pernah cakap langsung dgn sy...mcm sy nie da tak wujud lagi... bile tengok muka dier..rase mcm nak nangis..serius... sedih sgt...member lak...masing2 ada life sendiri...
takkan saya asyik nk menyibuk+menggedik or manje kat diowg lg kn...hrmm...
kat kl...just feel lonely..kdg2 rase mcm nak mati pown ade gak,,,sbb tak tau nk luahkan rase marah+geram+sakit hati pd siape...soo salah satu solution is sleeping...always sleeping...

anyway...walauape pown...terima kasih sudi terima sy as your family...even ur frends...terima kasih beri sy peluang menjadi sebahagian dlm hiduo kamu semua...thx...!
i luv u'll damn much...hanya Tuhan saje yg tahu...betape sy syg kamu semua...n rindu kamu semua...lepas nie sy janji sy takkan susah kan kamu semua yg syg nie...
terima kasih taw... lagu nie sy dedicated kat awk semua yg sy sayang..yg always support me...
u'll are my love... "terima kasih cinta by afghan"

Saturday, December 25, 2010

azam ku,,,,2010...

Posted by yana_wee at 11:44 PM
Reactions: 
0 comments
2010....sudah mahu berakhir yerk..
tahun yg paling byk berlaku yer perubahan drastik dlm kehidupan sy...
antara yer...sy terpaksa stay kat kay eLL...tmpt plg sy tak suka nk pergi...
jauh dari family...xpecialy my mum...huhuhu... sakit wooo...lg2 mase 1st time dtg cini...sy kena mengambil masa yg agak lame yerk tuk membiasakan diri...after 4 month baru la litle bit ok...
ermm..lg ape yg berlaku...owww yaaa..break up with my boyfwen...Muhamad Azim b Abd Aziz..
(btol la tu kot ejaan name die coz aku selalu fail eja name dier)hihihi.. but now i am ok..
enjoy my single life...
perubahan yg best...i got license...i got a car...hahahaha! epy la..at least after diz i can be independent...tak mengharap lagi pada org lain..i hope so....lg...semakin epy kowt...
so azam yg tak dapat dilaksanakan akan dilaksanakan pada tahun hadapan..iaitu of course la tahun 2011... yeeeeaaaaa!!! welcome 2011...! gud bye 2010!!

so tahun dpn misi mencari boyfriend...pastu ley la tunaikan azam saya..nk tunang...Lalaala!!
hihihi..u go girl! lg... haaa...! nk continue study...actually my mom tak galakkan..tp sy kn anak yg degil...sy nk jgk continue study...so dlm diam-diam..sy da pown aply USM...syyyyhhh!! jgn ckp kat mami sy taw...nti dier marah...huhuhu..
dapat atau tak...tu belakang kira...sy da aply...skrg tinggal tawakal je lar... amin...
tp sy amek dip jek...then sy cerita la kt kwn sy nie...dier mrh sy taw..sbb sy aply for diploma...sdg kn sy ade stpm...huhuhuhu...asyik kena mrh saje la beta nie...dewi yana tak suke taw kena mrh,,huhuhuhu...ok tu jek..
n just nak tambah azam lg satu jek..
sy nak belajar masak...hihihi..preparation menjadi isteri yg solehah,....eiyaks!
hahaha! i dont care...kalau ada jodoh...ade la... kalau tak ade makna yer belum sampai masa yer...mcm kwn sy ckp...mungkin lelaki tu takut nk muncul dlm hidup sy..sbb takut tak mampu membimbing sy dan menyayangi sy mcm sy menyayangi dier kot...so whoever are you...i hope u can come out to my life n can accept me as who i am syg...luv u so much syg...ahaks... aq pown tak tau siapa kau,...dah la...byk pulak mengarut... stop for a while,...
see u next year...! dgn azam yg baru...chaiyuk!!

satu hari yang panjang...

Posted by yana_wee at 9:22 AM
Reactions: 
0 comments
pd 24 dec hari jumaat..saya ingin pulang ke jb.. maka pd pg hari sy dan cik nur aien ali telah pergi ke pusat servis perodua...of course la nak servis kereta kn..takkan nk mengurat abg kt perodua tu lak..penat la nk guna ayt skema.. lepas breakfeast terus je gerak...sampai je sana orang perodua tu explain la ape yg dierowg nk tukar...tp satu bende pown aku tak paham...aku pow buat2 lyn kan jerk...dlm pukul 12 lebih baru la keretaku siap diservis...hihihihi..excited giler nk blk nie...

pukul 2 hantar cik aien gi driving school utk dier wat QTI...da antar dier..amek membe sy lg sowg kt UIA...dier pown nk blk...mcm biase...dgn keadaan jln yg aku tak berapa nk phm..hampir2 tersesat...hahahaha..da sampai UIA...aien call...dier ckp tak dapat bkl jb dgn aku.... WHAT??????
shit!!! mmg aku marah...haaaaaaaaaaaaa!! takkan aku nk blk berdua ngn mamat tu???
adoyai....waaaaaaaaa!!! some one help me!!!!

















then aku bgtau kwn sy tu...aien tak dpt ikut kite...so kite blk berdua je la nmpk yer..
so dgn hati yg kecewa sy pown blk la dgn kwn sy tu...lalu jalan yg jamn kat mrr2..dgn perut dah masing2 bernyanyi kebuluran...semua yer ade...mula2 planning nk mkn pizza...nyum3...
dgn jln yg jamn sy pown terbayang la pizza crunchy kat pizza hut tu...





























nie la angan2 kiteowg time tu yerk..nk mkn pizza..lalalala..sodap yer..tak sabar daa...
tibe2 jerk si aien call...dier ckp da sampai mane...then saye taye kenape?...
rupe2 yer dier pown nk ikut blk..da sudah...wat hal la minahchi nie pown..then aku pown taye membe yg sowg tu kite da kt mane...da sampai bandar tasik selatan..so aku ckp dgn aien..
bole tak aien amek train g bukit jalil..sbb da jauh sgt nk patah blk..giler aq nk patah blk..dgn jalan yg jamn tu,....!! no way!!! nasib baik dier ckp ok...kalo tak ko naik bus aien...

kiteowg decide nk mkn dulu sblm aien sampai..so sowi yerk..kami mkn dulu..da kebuloq nie cik!
pergi satu mall kat dgn bukit jalil tu tapi tak tau la name dier ape..huhuhu..
sadis yer bile masuk mall tu,,cari..cari...pizza tak de lar...so kami mkn la kfc..

da habis mkn aien pown call ckp dier da sampai...actually minah tu agak sesat kot...hahaha..
sowi aien sy susahkan awk..xkn sy nkpatah blk kn...so amek aien then aku lak yg drive around 6.40 maybe...igt kan kul 10 lebih akn sampai la ke jb...tapi rase yer tak la kan..sbb jalan jamn dari sg besi sampai laseremban...
mak ai! jauh tu kan...kaki aku da sakit wooooo! nasib baik da sampai RnR Pagoh...si member yg lg sowg tu dgn rela hati nk drieve..seronok la aku...i sayang lebey lah cik!! mmuahhh! hahaha!

at last sampai rumah dlm pukul 1pg jugak...hrmmmm..lame betol...kesimpulan yer...
kami bertiga telah membuang masa dijalan raya almost one nite...hrmmm...nasib bdn..so last but not least...wish u merry christmas and happy new year! hohoho!!


Wednesday, December 22, 2010

hrmmm,...

Posted by yana_wee at 5:43 PM
Reactions: 
0 comments
1. tiba2 kena mrh...
2. tiba2 nk touching..
3. tiba2 mcm nak nangis..
4. nak nangis...
5. nak nangis...
6. fon jatuh...
7. vibrate jek..
8. bunyi da xde..
waaaaaaaaaaaaaaa!! sedey!!!
saya tak fon baru...saya syg fon nie!!!!!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Tuesday, December 14, 2010

pendam....

Posted by yana_wee at 1:56 PM
Reactions: 
0 comments
perasaan yg terpendam nie...
tak tahu pd sape aku nk luahkan..
sedih...sakit...kecewa...gembira...
rasa mcm da tak de tmpt aku nak share perasaan nie...
luaran aku nmpk senyum...
hati nie...?
HANYA AKU SAJE YG TAU..
aku nk menjerit bole tak...
kenape tak de sape yg rapat ng aku skrg...

Sunday, December 12, 2010

tanggungjawab Vs lelaki...

Posted by yana_wee at 8:04 PM
Reactions: 
0 comments
salam....
last week my mum follow aku blk kl...
dier bebel gak sbb drive blk sowg2...
pasni dier ckp blk naek bus je kalo sowg2...
hurmm...pape je la...malas aku nk pk...
sambil tunggu bus...cite la mcm2...

tanggungjawab vS lelaki...
study Vs moNey....
airmata pown mengalir..
sbb harapan tinggal impian...

sedey...sekian terima kaseh...

Pergilah Ayu - The Fabulous Cats ( OST Syah Jihan )

Posted by yana_wee at 7:47 PM
Reactions: 
0 comments

Kosong hidupku tanpamu
Cermin ku membayang bayanganmu
Pameran kasih ku layu
Tiada dirimu tiada untukku

Tinggalkan ku dalam anganmu
Sakitku mencintaimu
Deritaku merinduimu
Lemah hati menginginkanmu

Kau hilang terus kau menyepi
Tewasku bila ku ketahui
Berita kau sudah berpunya
Hancur hatiku
Berkeping-keping jadinya

Hilangku bukan kerana cinta
Hilangku bukan untuk menyeksa
Bagiku semua tiada berharga
Biarku telan semua derita

Pergilah kau pergi dariku
Biarku ku jalani hidup tanpamu
Tiada cinta dan kasihmu
Meski hati merelai

Mati hariku di kotak sepi
Di situ kau mula mahu mengenalinya
Langkahku songsang telah ku sedari
Semula ku hias kau jauh dah pergi
Putus komunikasi kau elakkan diri
Ku mencari jalan kembali kau mahu terus pergi
Ku ingatkan kau memori kau tutupkan telinga
Nyata tiada kita tiada jalan penyambungnya
Ya Allah maha pemurah dan maha pencipta
Terima kasih atas pertemuan antara aku dan dia
Jika nyata bukan dia pemilik tulang rusukku
Kikiskanlah pesonanya dari kedua mata
Dengan segala kelebihan dan kekurangan yang ada
Bahagiakanlah mereka berdua ku doakannya
PadaMu ku pohon sucikan hatiku
Sehinga dapat melaksana kehendak dan rencanaMu
Amin

Chorus
Pergilah pergilah ayu
Jangan kau
Hiraukan tentang diriku
Pergi kau pergi kau ayu
Ku anggapkan ini satu tragedi

Kau hapuskan semua yang kita bina
Kau hancurkan harapku
Untuk hidup bahagia bersamamu

Berkali kau bersumpah untuk berubah
Tapi janji kosongmu
Tak sudah-sudah
Entah sampai bila
Kau lepaskan saja aku

Ulang Chorus

Pergilah kau pergi dariku
Biar ku jalani hidup tanpamu
Tiada cinta dan kasihmu
Meski hati merelai

Pergilah pergilah ayu
Jangan kau
Hiraukan tentang diriku
Pergilah pergilah sayang
Biarkan ku begini

Friday, December 10, 2010

sedih datang lagi....

Posted by yana_wee at 5:36 PM
Reactions: 
0 comments
aku...
tak mengharap secebisan simpati dari kau...
tak mengharap kau berlutut pd aku...
tak mengharap kau memohon maaf pd aku...
aku cuma mahu kau pergi jauh dari aku...
bukan membenci apatah lagi bermusuh...
aku cuma tidak mahu rasa sedih...
kesakitan yg aku tanggung tak pernah kau rasa....
memang terlalu mudah ukt kau memohon maaf pd aku...

dan aku,,,,
cuba utk memaafkan kau...
perasaan sedih muncul hanya kerana...
mudah utk kau memohon maaf...
air mata mengalir...
mahu aku katakan pada kau...
aku benci pada kau...
tapi tak terluah...
ya...aku tidak membenci pada kau lagi...
bukan jodoh aku...

tapi tolong la...
tak perlu memohon maaf pada aku...
aku tak nak tau lagi pasal kau...
pergi...
pergi...
pergi dari hidup aku...
jangan buat air mata kesedihan aku mengalir...

enam bulan aku cuba utk hidup..
tanpa kau disisi aku...
saat aku perlukan kau...
kau tinggalkan aku...
kecewa...pilu...terkilan...
tanpa bonda...sahabat...
aku tak mampu harungi...

akhirnya aku...
berjaya melalui fasa itu...
dan kini..
ketika aku cuba melalui hidup aku...
kau memohon maaf...

mudah bukan...?
semua orang boleh lakukannya...
ape perasaan org yg lalui..
pernah kau fikir...

aku sentiasan doakan kebahagiaan hidup kau...
kini kau telah berbahagia disamping org yg kau sayangi...
doa aku dimakbulkan....
amin...

aku mintak kau pergi...
tak perlu doakan utk aku mendapat lelaki yg lagi baik...
aku pun tidak sebaik mana...

pergilah...
aku akan teruskan hidup...
tanpa manusia bernama lelaki yg dicintai...

p/s: aku pown tak tau ape yg aku mengarut ptg2 nie...
tp ape yg aku bole konklusikan...aku rase sedih+menangia...
n tak tau nk luahkan kat sape...
sbb skg nie...bile aku stess+sedey+keciwe+sakit ati...
aku pendamkan...
aku tak luahkan kat sape2 lg daaa...
hrmmmm...so aku nk tdo sepuas2 nya...xnk menangis lg...kalo tido tak bangon2 lpown lg bgos!!hahaha!!

Sunday, December 5, 2010

miss someone....

Posted by yana_wee at 8:08 PM
Reactions: 
0 comments










hrmmmmm..
baru 2 hari da tak jumpe dier...aq da rase laen...
ape yg aku rase nie?? did i fall in luv wit him?...not yet..
i just like him...but tak sempat nk wat lebih pjg...last day kursus pown tak jumpe n borak2...
ahhhhh!!! nape nie? takkan a suke kat mamat tu kowt... kalo suke pown xslh kan...
eish...bole tak extend 1more day lg... nk tgok muke dier yg nmpk sgt....ermm...sgt ape ek...
sgt ape2 je la...yg penting aq suke tengok muke dier...
nasib baik aq beli gmbar induksi tu...bole jgk aq tgok pic dier...
hrmmm... isk...aq nis syok sendiri yg terlampau la sekarang... isk! AstagfirAllah...
Ya Allah...bole tak temukan aq lg dgn dier... mybe jodoh aq ngn dier cume seminggu tu je...pasni da tak jumpe...so...dewi yana... plz... u have to forget it him!! worait??
alaaaaaa.....miz him...windu nk dgr dier pgl aq dewi yana... ahhhhh!! forget him..forget him...
so...mr m.... s.... bubye... InsyAllah...kalo de rezeki n jodoh...bole kite jumpe lg....hopely soooooo...
huhuhuhu...

Saturday, December 4, 2010

Pengalaman baru...

Posted by yana_wee at 1:53 AM
Reactions: 
0 comments
seminggu kat putrajaya utk kursus induksi umum...mcm2 aq lalui...
1st day pegi da la sesat...1nd day pown sesat... at last 3rd day...xsesat lg daaa... tp yg pasti mmg wet aq abes la byr parking ngn minyak...hahahaha!! 4 da 1st time aq kene saman woooo...
xbole tahan..lawak pown ade gak sbb xamek tiket parking...padan ngn muke aq kn,,....hahahaha!!
mule2 jerk rase best pastu da nk abes penceramah mmg agk bosan..aq pown mcm nk tido jek... tp yg pasti bg aq.. group aq paling da best! ngn kerjasama diowg...mmg best giler... n 1st time kot tibe2 aq nk bermesra ngn org...mcm akak sebelah aku name dier mona..dr sarawak...jauh tu...tp dier memang baik giler...kire aq join kursus tu tambah kenalan la kn...kalo tak jgn harap la kn aq nk bermesra alam... so ade progress yg +tive... hihihi..tp still xboleh nk communicate sgt ngn laki..nape ek?
ala...mcm ne nak cari jodoh nie...hahahaha! xpe la...xde hal puye tu sume... yg xbole thn...
hari2 aq kene mgadap jamn! benci giler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sakit tu kaki aq!!! aq buang masa almost 1hour for nothing kat jln tuuu...ngn dosa memaki kereta2 yg ade tu lg...adoyai...nasib baek la xkene sebulan...kalo sebulan xtau la nk ckp pe kn...
haaaaa!!! tp kn ade satu bende yg memalukan berlaku second laast day....
mmg memalukan.... aq pown xtau mcm mane bnde tu bole jd... tgah baik aq jln turun tangga...
gedebuk...! aq jatuh! peh! bengang gile...nasib baik xde org sgt time tu...tp ketua kiteowg bole pulak ade kat belakang so of course la dier nmpk kejadian yg berlaku kn??? ape lg senyum je la dier...aq ley siap ckp kat dier jgn cite kat owg lain taw... mmg sgt memalukan... rase yer kalo bole blk time tu da lame aq nk blk...
ermmm..so last day td..jumaat 3 dec 2010...wat presentation 1 group... not bad laaaa... exam pown aq hentam saje lar...n reda la last2 sekali..mase time presantation tu ade 1 slaid yg xde...so si saufi nie bole plak wat eye-contact ngn aq taye ape yg si presenter tu mgarut...aq pown sengeh je la...hahaha! mane aq tau...lalalala.... tp kn mcm terminat ngn sowg mamat dlm group i laaaa...
dont know i...hrmmm...tp bende da lepas pown... nk jumpe lg? xmungkin kowt... so cuci mate pown jadi la kn...hihihihihi....
memang pengalaman baru yg buat aq jd makin +tive dlm idup n kerja aq kowt... tapi next week da start keje...ala... borink la pulak....
tu la manusia kn...tak tau naka bersyukur...pegi kursus membebel...wat keje pown membebel...
aq pown tak tau bende ape yg akn dbuat o manusia yg diowg tak bebel...
hrmmmmm....watever it is...miz diz moment...n akn dikenang sampai la bile2... arap2 dapat berjumpe lagi...hahahaha!!

Friday, November 19, 2010

Derita MerinDu....

Posted by yana_wee at 10:55 PM
Reactions: 
0 comments
Tajuk/Lirik Lagu: Derita Merindu
Artis/Penyanyi: Ahli Fiqir

Kau katakan cinta gunakan akal
Bila aku gunakan, kau yang menyangkal
Bagaimana nak kekal
Kau katakan cinta gunakan minda
Bila aku gunakan, kau yang tak percaya
Bagaimana nak bahagia

Maafmu tak bererti, kau mudah sesali
Berulang kali telah kau mungkiri
Manis mulut berjanji terpedaya lagi
Menanti biar terus didustai

Kaulah bahagia (bagiku)
Kaulah derita (bagimu)
Esok lusamu
Tak ku kenal lagi engkau siapa

Dan aku cuba sedaya upaya
Telah ku usaha dengan sepenuh jiwa
Bagaimana hendak ku lupa
bayangan wajahmu selalu di depan mata
harum baumu masih dapat ku hidu
Bagaimana ingin aku membencimu
Jikalau setiap hari merindu
Sekiranya derita merinduimu itu sebenarnya bahagia..
Aku pilih derita..

Kaulah bahagia (bagiku)
Kaulah derita (bagimu)hn
Esok lusamu, tak ku kenal lagi engkau siapa

Mungkinkah esok atau lusa walau biarpun lama
Akan ku biar tiada ku tetap kan setia
Entah bila akan tiba sampai jua harimu yang sama
Esok seperti semalaman yang tak berubah

Kaulah tanda tanya.. kau tiada titik noktah
Ku dibuai mimpi lena dikejut igau semula
Kaulah tanda tanya.. kau tiada titik noktah
Ku dibuai mimpi lena dikejut igau semula

Seandainya kau berada di depan mata
Mudah untuk aku berkata-kata
Supaya dapatku melihat seraut wajahmu
Walaupun belum tentu kau mahu bertemu
Apalagi memandangku
Setelah ku turutkan segala kemahuan kau mainkan perasaan
Begitu mudah kau ucapkan terimalah saja kenyataan..
Aku masih terkilan

Maafmu tak bererti, kau mudah sesali
Berulang kali telah kau mungkiri
Manis mulut berjanji terpedaya lagi
Menanti biar terus didustai

Kaulah bahagia (bagiku)
Kaulah derita (bagimu)
Esok lusamu, tak ku kenal lagi engkau siapa
Kaulah bahagia (bagiku)
Kaulah derita (bagimu)
Esok lusamu, tak ku kenal lagi engkau siapa

Jika kau dapat memahami hati seorang perindu
Baru kau tahu derita hatiku
Jika suatu hari nanti giliran kau merindu
Baru kau ingat derita diriku
Segala yang berlaku bukan kemahuanku
Apa gunanya bahgia
Jikalau bahagia bersamamu hanyalah untuk sementara waktu
Aku pilih derita merinduimu

Maafmu tak bererti, kau mudah sesali
Berulang kali telah kau mungkiri
Manis mulut berjanji terpedaya lagi
Menanti biar terus didustai

Kaulah bahagia (bagiku)
Kaulah derita (bagimu)
Esok lusamu, tak ku kenal lagi engkau siapa
Kaulah bahagia (bagiku)
Kaulah derita (bagimu)
Esok lusamu, tak ku kenal lagi engkau siapa

Sunday, November 14, 2010

who are you....

Posted by yana_wee at 3:45 PM
Reactions: 
0 comments










sape kau nk judge aku n hidup aku yg lepas?
perlu ke kau tau sume bende lepas yg berlaku dlm hidup aku? xde ke peluang tuk aku berubah menjadi lebih baik drpd dulu?... kalo ade sejuta lelaki dlm dunia nie yg berfikiran kolot mcm kau..ape yg berlaku pd ppuan yg nk berubah menjadi baik? sape yg membimbing n sokong diowg?
atau diowg perlu terus hanyut dlm idup diowg yg dulu sampai mati tanpa dibimbing oleh lelaki yg perasan baik macam kau...
memang akuu terlalu penat tuk berkawan rapat ngn manusia bernama lelaki macam kau..
cukup lar...nasib aku baik sbb aku tak angap kau lebih drpd kawan...
kau kan lelaki yg plg sempurna dlm dunia nie sampaikan pemikiran kau mcm tu sekali..
memang aku sgt terkejut bile tau pdngn kau terhadap ppuan yg mcm tu..
bkn aku nk back up supaya diowg bnde yg sama berulang kali..tp mereka da cuba tuk berubah..
tak salah kita sebagai hamba Allah memberikan peluang kpda mereka menjadi lebih baik...
sape kite nk menghukum org... kite bukan Tuhan atau sesape yg layak menghukum org lain..
aku sendiri pernah leka dgn hidup aku..terlalu obses dgn cinta hingga terus hanyut..tak ingt kawan2 yg syg kan aku...yg aku tau dier syg kan aku..akhir yer.. dier pergi tinggalkan aku tuk selamanya...dan kini berbahagia dgn org lain..
yg merana dan terseksa yer aku..yg kecewa yer aku... tp yg pasti semua tu da lepas...
aku da mule memaafkan dier..n always pray for him..
life aku sekarang lebih bahagia...tanpa menyayangi manusia bernama lelaki.. mungkin aku akn jatuh cinta...tp bukan sekarang..suatu hari nanti..aku akn tunggu masa itu muncul...
Ya Allah..kau berikanlah aku lelaki yg boleh bimbing aku dan menerima aku seadanya...n menyayangi aku kerana Kau...aku mohon padaMu..
yg pasti kini aku belajar dari silap aku.. aku akn menghargai mereka yg ada disekeliling aku...
tak mungkin aku akn lupekan mereka...
mereka terlalu penting dlm hidup aku... tanpa mereka..aku takkan ada disini...

Saturday, November 6, 2010

tired...but fresh,....

Posted by yana_wee at 5:44 PM
Reactions: 
0 comments
5/11/2010...

ari nie jadual sy sgt padat...
pg2 kejut diowg...smlm plan nk g broga..
xcited giler! xsbr tuuu....
so kul 7 pg kteowg grk dr uma..
n dlm masa 1 jam kami dah sampai ke sane...
best yer...












smpai jer sane kami trus kn usaha utk menaiki bukit broga tu..
jam 8 kteowg mulekan usaha kiteowg...
so sempat la amek pic ckit...






























nie lak muke dak2 yg xsmpai ke puncak broga...
hihihi..jgn mrh taw sy upload pic kowg...













waaaa...lihat la dunie! sy da smpai puncak...wpon rase give up ckit mase nak naik..
tp at last smpai jgk ke puncak.. chaiyuk!















nie sume pic kat puncak..
actualy nie baru 1st stage..
ade lg 3 stage tuk sampai gunung tok wan..tp sy ngn kak mai da xlarat..
so kiteowg decided tuk turun jerk blk..sbb yg lg dua owg tu da kat bwh kn...















































hahaha...mcm pnt sgt jerk...xsmpai pown kt puncak diowg nie..
















da smpai kt bwh..seee...i'm feel so fresh!











ice-cream..ice-cream..











model ice-cream broga...hahahak..
peace!!

Monday, October 25, 2010

wtf!!!!!?...!!!

Posted by yana_wee at 4:43 PM
Reactions: 
2 comments

wat a bad dat today...
today was suck!
hate it!!!
i am tired!
huhuhuhu...
time2 cmni la aq rindu kat mak aq...
ari nie konon yer baru nk smgt wat keje...
tibe2 jerk...
mgkuk tgkat 2 owg tu xdtg...
da la sy yg kene cover kn...
huhuhuhu
sodey yer...
rase cm nk muntah jerk tgok paper2 yg ade kat dpn aq td...
weeeeeeKKKKkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!
huhuhuhuhu....
begini la nasib...
xde la malang sgt...
kaki aq da kejang...
bole x nanti sy mntak tolong cik pidoh bwk kete...
sy da tak larat nk bwk..
kaki sy sengal...
some1 help meeeee.....

Sunday, October 24, 2010

sesuatu telah berlaku..

Posted by yana_wee at 12:54 AM
Reactions: 
0 comments

.......
td sy on9 ms..
setelah berabad tidak on9...
tgok la pic2 n page kngn2 lme dulu...
smpai la terpikir..
mreka nie sume xkn on9 lg ms..

so..
sy pown m'komen'n pic seseowg...
tnpe bpk ape2 pown..
dgn sng ati komen pown da diposkn...

bile tgok blik profile owg tu..
last log in...10/10/10...
damn!

dier pnh on9...
OMG...
hopely...dier xkn on9 lg...
kalo xbengang yer sy...

knpe la aq xpasan lgsung..
adus..
abes la...

tp rase yer xkn blku..
sbb tgok dier mkin bhgie..
n telah b'ubh mjd lebey baek..

alhmdulilah...

Saturday, October 23, 2010

its not over...

Posted by yana_wee at 11:42 PM
Reactions: 
0 comments
Artist : Secondhand Serenade
Lirik Lagu : Secondhand Serenade - Its Not Over Lyrics

Secondhand Serenade - Its Not Over Lyrics

My tears run down like razorblades
And no, I'm not the one to blame
It's you ' or is it me?
And all the words we never say
Come out and now we're all ashamed
And there's no sense in playing games
When you've done all you can do

But now it's over, it's over, why is it over?
We had the chance to make it
Now it's over, it's over, it can't be over
I wish that I could take it back
But it's over

I lose myself in all these fights
I lose my sense of wrong and right
I cry, I cry
It's shaking from the pain that's in my head
I just wanna crawl into my bed
And throw away the life I led
But I won't let it die, but I won't let it die

But now it's over, it's over, why is it over?
We had the chance to make it
Now it's over, it's over, it can't be over
I wish that I could take it back

I'm falling apart, I'm falling apart
Don't say this won't last forever
You're breaking my heart, you're breaking my heart
Don't tell me that we will never be together
We could be, over and over
We could be, forever

I'm falling apart, I'm falling apart
Don't say this won't last forever
You're breaking my heart, you're breaking my heart
Don't tell me that we will never be together
We could be, over and over
We could be, forever

It's not over, it's not over, it's never over
Unless you let it take you
It's not over, it's not over, it's not over
Unless you let it break you
It's not over

Tuesday, October 19, 2010

suatu sabtu yg lepas...

Posted by yana_wee at 6:28 PM
Reactions: 
0 comments








































last week sy blk jb ngn houzmate sy...
sume yer sy angkut naek wuuu-G...
blk jb ari jmaat smpai umah kul 1 pagi...

sok yer lak...
igt kn nk round2 jb...
pastu bole lak nk g tgok uma si kekaseh lame ngn mbe2 sy...
dlm dok tgok2 tu bole lak ayh dier blk...
adus! nk wat cmne...
sy kene la tegur kn...
kene lak masuk uma dier...

borak2...
sbnr yer rase bengang jgk...
ye ar da xde pape lg nk dtg uma dier...
mcm aq lak yg giler byg...
tp ade aq kesah ke?...

tp sume da blku...
bnde yg lepas xkn blku lg...
tu yg pasti...

da pusing2...
mlm tu gi mkn kat senibong...
mkn sepuas ati yer...

sok yer...
siap2 nk blk kl...
sekian...
terima kasih...

Friday, September 24, 2010

dede...

Posted by yana_wee at 12:47 PM
Reactions: 
0 comments
aq nk menangis lagi...
tak tau kenape...
smlm baru abes bace novel sweet sour..by nasz...
alagkah bhgia yer kalo ade lelaki mcm joe muncul dlm hidup aq...
yg sentiase ade dgn aq...
sentiase protect aq...
best yer..
bile lar lelaki idmn aq nk muncul dlm hidup aq...

ke aq yg takot nk bjmpe dgn lelaki...
takot dikecewekn lg...
kecewe ke aq??
hrmmm...
teramat sgt...
sakit sgt...

wpon aq da dpt ape yg aq nk skg tapi akq still mcm nie jgk...
tak tau brsyukur la aq nie...
sptt yer aq bsyukur...
at least aq xla boros beli bnde yg bukan2....

kdg2 terase jgk sunyi kat cnie...
yela...kat kl... gi keje blk keje...
tu je yg aq tau...
yg lain aq dok uma jer...

insyAllah kalo de rezeki taun dpn aq nk smbung stdy lak...
harap2 dpt la aq smbung...
xnk la pk psl lelaki bwt mase nie...
belom mase yer lg...

kalo ade...
ade la...
kalo xde...bkn jodoh aq lg...

Ya Allah...
bagi la aku kekuatan....
sebenar yer aku terlalu takot kat sini...
tp xde sape yg tau ape yg aq rase...

aq sendiri tak tau nk bgtau kat sape...
tak semua orang akn phm ape y g aq rase...

kau kabulkan la doa aku nie Ya Allah...
aq terlalu penat...penat sgt...
penat berharap pd orang lain...

Friday, August 13, 2010

sahabat...

Posted by yana_wee at 4:09 PM
Reactions: 
0 comments
sahabat..mengapa kau pergi..
tinggal aku sendiri..
kau tahu ku tak sanggup

sahabat..ingatlah..kau slalu..
jadi yang terbaik
walau kau tak disini lagi...

sahabat..aku rindu padamu..
datang walau sesaat..
ku ingin kau hadir...

aku disini menuggu..
diam tanpa dirimu..
kau tahu ku tak bisa..
beranjak terbang melayang..
tanpa dirimu..
ku tak bisa..
dan kembalilah...

by -aizat..



sy rindu kawan2 sy dede...
miss them so much...
tp hidup kene pndg ke dpn..
kite tak boleh patah blk...
tp mmg seronok kalau dikenang kn...
indah yer...

Friday, July 23, 2010

why...

Posted by yana_wee at 2:57 PM
Reactions: 
0 comments
hrmmm...why dede...
i thought when i close with someone...
they dont leave me...
but know...
baru nk close...dpt berita yg mcm tu...
frust la dede...

that's why...
dewi tak nak rapat with someone in this place..
bcoz when someone have to quit or leave this work...
i will be frust...

yela..kecewe...
tau la skg nie...
dewi nie...sikit-sikit nak nangis...
nangis je la keje saya dede...

waaaaawaaaawaaaa...
cry...cry..cry....

Tuesday, July 13, 2010

sedey....

Posted by yana_wee at 1:00 PM
Reactions: 
0 comments

dede...

dewi nak nangis ley tak?

tibe2 dgr lagu raye... tibe2 mcm nak nangis...

huhuhu... nk dkt pose da... mcm xcye je taun nie aq pose xsme ngn family aq...

jauh lak tu....

sedey giler...

dede...

bape lame lg dewi kat cini...dewi sedeysgt...dewi nk raye lame2 ngn family...nk gi raye uma sedare mare... jalan2 ngn family....aaaaaaaahhhhhhhhhhh,....i want cry.... i already cry....


diz year... aq raye jd single mingle... hrmmm... sedey jgk bile kdg2 terpikir... sedey giler...

hrmmmm... nk blk jb boley tak??... kalo blk pown mbe2 xde...

dewi rindu kwn2...

hrmmmm...kalo la bole diputarkan blk mase ke belakang kan best.... lg2 mase form 6...

best yer time tu....

tp part2 maen2 je la... time study xnk ar... penat la...huhuhuhu...


bile igt blk time dulu seronok je rase yer... ade kwn2... aq rase epy je xde sedey2 pown... kalo rase sedey pown sekejap je...

sebab saye ade membe yg sentiase hapy n always be happy...

hrrrmmmm.... rindu yer saaat2 tu....


aq rase memang aq rindu kan saat2 dulu... tapi nak wat cmne kan dede...

idup kite nie kene ke depan mane ade owg idup ke belakang... kalo ade yg ke belakang mesti idup diowg makin teruk bukan makin baik...

even idup aq makin baik owg ckp... tp seronok ke aq kat cnie?... yup! i am... tapi bile knang balik time dulu mesti rase sedey... maybe normal kot...


so...life must go on... dewi kene teruskan idup...

kan diz year dewi kene wake up from my long dream....

yup!!! what happen in past year just a dream...

just a long dreaming...

i have to wake up...


even dewi sowang2 kat cinie dewi kene kuatkan diri...

sape sangka saye bole hidup kat kl nie without my family n my old family...

to my houzmate... thanx... coz accept me as wat i am... sory kalo perangai yana ade yg kowg xsuke... tp i will change my bad behavior but step by step... thanx fren...

i have to be positive... kan dewi nak jadi seseorg yg bole independent...

yup! correct..

Friday, July 9, 2010

hati ini...

Posted by yana_wee at 12:30 PM
Reactions: 
0 comments

dede...


rindu sangat kat dede... hrmmmm... mcm2 yg dewi rase dede... sampai rase tak tau nak luahkan kat sape lagi...

Thankz God dewi ade family...fwen...n dede... so bole share ape yg dewi rase...

ape yg dah berlaku tu biarkan je lar kan... dewi kene kuatkan semangat kan... walaupon dewi manusia yg paling lemah kat dalam dunia... ditinggalkan saat dewi perlukan dier... knpe ek? tak de hati dan perasaan ke dier? knpe dier zalim sangat kat dewi... kenape dier buat dewi macam nie? jahat sangat dewi nie? hine ke dewi nie? Ya Allah... berikan la dewi kekuatan....

apa yg pasti dewi kene kuatkan diri untuk teruskan hidup dewi...


fren...

thankz...bcoz always support dewi..and always with me... i luv u'll so much...

lepas nie dewi tak nak pikir dulu bende2 mengarut nie... dewi nk fokus dengan hidup dewi...

biase la... dewi akn pastikan ape yang dewi nak dewi akan dapat... itu yg pasti...

dewi tau owg yg sayangkan dewi always support me dalam ape pon yang dewi buat....

dewi akan buat sume owg yg dewi sayang bangga dgn dewi especially my family...

Monday, July 5, 2010

Cinta sempurna...wujud ke?..

Posted by yana_wee at 11:52 AM
Reactions: 
0 comments

Cinta Sempurna-by Yuna

Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh
Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba
Aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu 'tuk memnaggung
Sebuah cinta sempurna
Darimu
Darimu ohhh

Bukan aku tak pernah
Mengerti dirmu
Ku sanjung setiap
Kata cinta kau berikan aku
Hilangkan rasa itu
Akhirkankan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu 'tuk menanggung
Sebuah cinta sempurna
Darimu
Darimu ohhh
Darimu ohhh....



Saturday, July 3, 2010

4 July 2010...

Posted by yana_wee at 11:46 PM
Reactions: 
0 comments

Salam...

hari nie xbyk sgt program... gi driving class... asyik kena mrh je... huhuhuhu...

sedih sgt...igt kn blk tu nk gi jln2...tp mcm xde mood je... so blk uma je la trus... dok uma maen game then tido...smpai dah nk magrib baru nk bangon... ape la nk jd ngn dewi nie kan dede..

hihihi... i dont care... on9 ngn iema...gosip...gosip...gosip... hahahaha...

tengok bola td... argentina kalah teruk...

hahahaha...seronok lak rase yer... ye ar sbb germany menang... even ballack xde tp diowg still can carry on... luv them very much...

k la dede... take care... papai...

Friday, July 2, 2010

July...

Posted by yana_wee at 11:22 PM
Reactions: 
0 comments

hiii dede....

a lot of things will happen in July...such as today...

2 July 2010...

at office..

so damn boring...sleepy...

hahaha...don't know what to do..

download...download n download...

and one more thing... they use it CCTV at the office now...

so the percentage of boring will increase lol...

waaaaaaaaaaa!!!! somebody help me...

tired lol... huhuhuhu...

miss my mom..my cousin..my friends... hrmmm...

owwwhhh..yaaa...

i already got new number...

so happy...but my firiends said i just want run away from someone...if its true... what i can say...

yup...i am! i want run away from him... i don't want to know about him... my heart hurt+pain...

its tooooooo painnnnnnn... hrmmm... don't understand...?

later u will know... k la... tomorrow i have driving class... arghhh! so stress...

papai! da~

 

dear dede... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review